3/10-12

Tiden går så fort
varje dag är likadan
men jag känner mig som ny
Jag är en del av en viktig plan
Vi flyttar till en ny stad
Vi bara lämnar vintern kvar
Vi satsar allt vi har
Sätt allt på ett kort
Det är en chans vi måste ta
Du gör mig hel igen
Jag var kedjans svagaste länk
men jag håller samman än
Vi drömmer igen äntligen
Vi drömmer igen
Du och Jag

 
Nu är jag tillbaka igen, får väl se om det blir långvarit eller inte denna gången. Första året på högskolan är avklarat utan en enda omtenta. Nu är jag inne på år 2 och läser för tillfället "energiteknik 1" och "statistik och försöksplanering". Energitekniken har vi en jättebra och intresserad lärare, tyvärr tror han att vi vill ägna all tid åt just hans kurs så blir mycket slit på veckorna med inlämningar och duggor. Statistiken handlar mest om formler och konstiga ord som man aldrig hört innan, varians, väntevärde, slumpvariabel, normalfördelning osv.. 
 
Emil och jag har redit ut allt som gjorde att han gjorde slut. Vi la upp en ny plan hur vi ska kunna hålla ihop, det är ju det som båda vill. Behövde bara få oss en rejäl genomtänkare. Jag hoppas att allt blir bra, just nu känns allt jättebra! Lämnar den diskussionen där.
 
Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan göra Tacos! Blev jättesugen på det igår så var tvungen att köpa det efter skolan idag då suget fortfarande inte försvunnit. Mums! Tror jag ska försöka göra detta mer till en bildblogg utan massa texter då jag suger på att skriva. Nu kommer därför lite random bilder från tiden som varit sedan senaste bloggen.
 
December
Julafton
Utgång juldagen med bästa bästa!
 
Januari
Skidresa med fästING till Hemsedal
 
Februari
Min födelsedag
Murphys
 
Mars
Hade inga kul bilder härifrån.
 
April
Hälsade på Elin i Stockholm
Träningsläger i landskrona
 
Maj
Skola..
Mamma fyllde 50 så vi hyrde poolhus i danmark.
 
Juni
Fira att tentorna är över.
Åka runt i pappas finbil.
sommarjobb, här frukostrast i solen.
Midsommar
Jag och Jennie hälsade på Becca i örebro.
 
Juli
Semester i smögen.
Syster och jag på nått slags kalas på vår altan.
Poolhäng
 
Augusti
High Chaparral med Emil
Göteborg med tjejerna!
 
September
Intro -12
Skola..
 
Sådär, det var mitt senaste år typ. Det tog så långt tid att göra detta inlägget så nu har jag redan hunnit äta upp min tacos!
 
Det var allt för denna gången! Får vi se när nästa inlägg blir.
 
/Sandra (som tycker om tacos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0