29/9-11

Du är telefonen, kaffe
som drack så långsamt att det hann bli kallt.

Har suttit och försökt få tag på Emil nu i 1.5 timme, han lovade nämligen mig att vi skulle skypea vid 22. Har i stort sett gett upp nu.
Imorgon ska jag hem till Jönköping igen! Bror och Carro kommer hem i helgen också. Får se vad som händer, ska väl träffa Emil på söndag iaf och ev lite imon med men han har hockeymatch.
Börjar få lite panik över att tentorna börjar närma sig. Matten är skitsvår och biotekniken skittråkig, hoppas det löser sig på nått sätt iaf.

Jag är konstant hungrig, jag förstår inte varför. Äter ju massa!
Nu ser jag fram emot mammas och pappas helgmat iaf! Muuuums!

Dags att sova!

/Sandra (som ringt 35 gånger utan att Emil vaknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0