23/9-11

Jag ville vara spirituell, en gnistrande personlighet men det kräver att man har gener & anlag och det har inte jag. Och det tar 100-tals år att dölja felen. Jag är ljusår ifrån, vanställd & skelögd & det svider som klor.



Nu var det väldigt längesedan jag skrev i min blogg. Snart ett år sedan som jag bröt fingret som jag höll på att skriva om sist.
Tänker inte dra något om vad som har hänt bakåt i tiden utan kör direkt här och nu. Jag bor numera i Borås i en liten studentlägenhet, pluggar till kemiingenjör för de som inte visste det.
Jag trivs faktiskt ganska bra i Borås även om jag trivs bättre i Jönköping. Har träffat ett gäng goa vänner så de här åren ska nog minsann bli bra!
Nu när jag sitter ganska mkt för mig själv i min lägenhet tänkte jag att det kanske skulle vara kul att börja blogga lite igen. Får väl se hur det går.
För er som undrar om ryktet att Borås är sveriges regnigaste stad kan jag bekräfta det ryktet. Tror det har gått en dag utan regn annars regnar det mest hela tiden. Sveriges deppigaste stad! Är man inte deppig innan så blir man det av vädret iaf.
Mitt hem i Borås
Nu ska jag sova!


/Sandra (som inte förstått att hon flyttat hemifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0