30/11-11

Låt mig behålla det här
Det kan väl jag vara värd

Okej, jag erkänner. Jag är jättedålig på att skriva i bloggen.

Dagarna i Borås rullar på. Bara 2 veckor kvar sen är tentorna över och jag ska ha en efterlängtad månad hemma i Jönköping! 2 veckor av plugg återstår dock, jag är skitdålig på att plugga men idag har jag varit ledig men var ändå hemma hos cecilia kl 8 på morgonen och pluggade till kl 13. Det tycker jag var ganska duktigt iaf.

Vissa dagar vill jag bara hem till Jönköping. Är verkligen skittrist att sitta på mitt studentrum och känna att jag borde plugga men inte gör det. Jag vill träna men tycker det är alldeles för tråkigt att springa eller träna styrka så det blir aldrig av. Alla mina kvällar består av tv-tittande, sorgligt men sant. Det enda som är bra med att veckorna är så tråkiga är att helgerna blir desto roligare.

På lördag ska jag och Emil baka julgodis, det ska bli spännande att se om vi lyckas! =)

En sak till innan jag somnar. Kent håller på att spela in ett nytt album. Hoppas att albumet medför en turné i vår/sommar också!

Slänger in en fin bild från januari 09 också!

/Sandra (som längtar till jullovet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0