23/9-10

Tänk om vi skulle vakna utan läppar, med hela munnen fylld av blod och bakom tungan inga ord.

Var på a6 igår och shoppade med lillasyster. Hon är så sjukt bra min syster. vi köpte saker på JC för 1300kr. Haha vi kan shoppa hon och jag! Jag köpte även mig ett par skor, ett par örhängen och lite smink. Skönt att man får lön nu igen!

Vi går in i en provhytt och emma försöker hänga på skynket på kroken men har tagit fel ände. Jag hjälper henne och tar andra änden och hänger på kroken. Emma utbrister då halvt uppgivet:
- Jag är ju dum i huvudet!!


En av sak av allt jag köpte, en klänning på JC! Emma köpte en likadan fast röd, sen köpte vi även likadana tjocktröjor! Haha det ska väl märkas att man är systrar!?

Idag har jag tränat, sista träningen innan seriefinalen och jag är sjukt nervös redan. Tänk att vi har chans att vinna serien, bara vi vinner över habo! Imorgon ska jag jobba sen vara hemma hela kvällen med mamma och  pappa, blir väl idol och lite sånt sen sängen tidigt. På lördag ska jag jobba och sen hem till älskling och mysa och ladda inför söndag. 

Nu ska jag snart sova.

/Sandra (som vill vinna serien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0