17/9-10

Som musik man bara hör, när man kan tala samma språk, när man delar alla hemligheter, stora som små.

Mitten av september redan. Tiden bara rusar iväg. Snart kommer snön igen och det blir mörkt nästan dygnet runt. Lite mysigt med mörker ifs.
Snart ska jag åka in till stan och äta med Jennie och sen gå på med henne, Mickan och Becca. Ska se "I rymden finns inga känslor". Verkar vara en småtrevlig och rolig film. Om 8 minuter ska jag gå upp ur sängen och byta om och fräscha till mig. Är så sjukt trött. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag varit uppe kl 4 tre dagar den här veckan och kl 6 idag. Just nu är jag jäkligt glad att jag inte tog jobbtiden imorgon. Hade varit D-Ö-D då.

Nu har dom där 8 minuterna gått, dags att göra sig i ordning och stoppa huvet i kallt vatten ch se om jag piggnar till. Vill ju inte somna på bion.

/Sandra (som inte tycker om att gå upp tidigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0