13/9-10

Jag höll en hand då mot din varma hud.

Jag och Emil hade jättemysigt i lördags och det blev jättegod mat! Jag somnade dock som vanligt när vi skulle titta på film, vaknade av att mamma ringde och ville att jag skulle hämta dom runt tolv nångång. Vaknade vid 13 igår och fick ganska bråttom iväg till matchen. Var en seg match och var orolig för att det skulle bli en till "torpamatch" men det löste sig till slut och vi gjorde inte mindre än 8 mål den sista halvtimmen!
Idag tog jag sovmorgon imorse för nu har jag tre väldigt tidiga dagar framför mig med inventerande på ÖoB.

Dukning!


Vi är bäst!


Min kock<3


Förrätt: Toast skagen


Varmrätt: Kreolsk kycklinggryta


Efterrätt: Créme brulée



Nu ska jag nog se på en film tror jag.

/Sandra (som väldigt gärna vill vinna serien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0