19/10-10

Allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd, vågar du vara rädd?

Jahapp, kände att det var dags för ett inlägg igen. Egentligen var det ju det för längesen. Jag är helt enkelt inte så bra på att blogga ofta. Men här kommer en liten uppdatering om mitt liv.
Jag har idag tagit bort gipset, så nu kan jag så smått börja använda fingret. Men än så länge gör det alldeles för ont för att ens lyfta ett glas. Har fått ett träningsprogram för fingret, 5 övningar som vardera ska upprepas 4 gånger och detta ska göras 4 gånger om dagen. Nu har jag ju iaf något att göra när jag är hemma på dagarna.

Annars händer inte särkilt mycket i mitt liv just nu. Jag ligger mest hemma i sängen hela dagarna. Väldigt tråkigt faktiskt, jag är ju inte direkt personen som vill ligga still egentligen...


Såhär såg mitt finger ut efter att jag tagit bort gipset idag. Lite svullet, lite ömt och nästan helt orörligt..



När man ligger på Emils soffa och tittar ut genom fönstret en stjärnklar kväll så ser man oftast endast en stjärna. Den stjärnan är min stjärna, det har vi bestämt.

Nu har jag inget mer att bjuda på för ikväll.

Godnatt

/Sandra (som snart dör av tristess om det inte händer nått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0