8/11-10

Vi kan väl vänta tills imorgon det händer någonting snart..

Ännu en dag då jag sovit bort nästan hela dagen. På ett sätt är det skönt, dagen går fortare då och just nu väntar jag bara på att tiden ska gå. Vill att det ska bli 16 december för då händer det något i mitt liv. Malaysia ska bli så himla skönt!
Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen, hoppas att jag kan börja jobba snart, även om jag hatar dom tidiga morgnarna så får man nått att göra på dagarna och inte minst pengar så man kan göra nått då man är ledig. Hade varit så skönt att få en normal lön igen.

27 månader med dig!<3
Jag är så glad att jag har dig!

Nu ska jag göra chili con carne! Laga mat är kul :)

Pusshej

/Sandra (som just nu inte gör ett skit om dagarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0