24/5 2007

Har varit i skolan idag. började tidigt med musik :/ gick inte så värst jättebra :P jag är ingen bra trummis haha. Sen 2 labbar, ingen labbrapport som tur var :P hehe.. och sen kemi och sen lämnade vi in gympa arbetet om ergonomi som var jättetråkigt att göra :(
 sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket den första timmen sen hjälpte jag syrran att sätta upp hennes hår, dom hade ju rymdkväll :) tihi så duktiga :) sen var det direkt till träningen... och sen hem snabbt för att fira brorsan. fyller ju 20 idag. systemet för han nu ;) sen var det duschen och sen sockerbulle och tårta :P

Nu ska jag snart sova.. Imon är det redovisning av engelska boken..

åååh vad jag längtar till sommaren! :D

/ Sandra (som haft en bra dag, om man bortser från skolan)


Kommentarer
Postat av: jenn ;)

vadå ingen bra trummis? Du äger jue ;) thihi.. ja tycker vi ska starta ett band :D thihi... :P åå, just de.. emma å dem hade rymdkväll ja ;P thihi.. va roligt :)

2007-05-25 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0