29/11 - 2/12 Dreamhack Winter 2007

Oskar, kom och hämta skatten Oskar!

Var på DHW 07 i helgen... Väldigt skojjigt :D Tar helgen från början till slut ;)

Torsdag:
okej torsdag är inte helg men denna veckan räknades den till helgen ;) Vaknade och mådde verkligen piss. Tänkte inte gå till skolan men var tvungen eftersom vårat engelska-arbete var på min sida på datorn plus att jag senare skulle på DH. Som tur var slutade skolan redan vid 12 denna dagen :D
Efter skolan åkte jag direkt till elmia och Dreamhack. När jag var framme möttes jag av en Fredrik ->utan mössa<- hihi helt sjukt fint hår :D måste erkänna att jag inte sett min pojkvän utan mössa innan denna dagen ;) aja nog om det. vi gick in och jag köpte mitt eventpass, gick till fredriks datorplats och hälsade på Bryan och Kevin. Lämnade min jacka och tröja under Fredriks dator och sen gick vi runt lite :) Efter en lång rundvandring överallt och ingenstans så gick vi återigen till Fredriks dator. Eftersom jag inte mådde så bra och typ inte orkade nånting så satt vi där ganska länge...
Vid 19.00 kom mamma och hämtade oss, då skulle vi hem och äta mat här hemma. Var trevligt :) Fredrik Modig :D
Sen skjutsade mamma tillbaka Fredrik till elmia...

http://www.snigelfart.se/   

Fredag:
Återigen skola... slutade vid 14 och åkte direkt till elmia, men fredrik och CO skulle bada så jag gick hem till mormor och morfar och fick lite mat och en glass :P satt hos mormor och morfar och snurrade på en sån där kub med färger vet inte vad dom heter xD vilken skit leksak, man blir ju bara arg. dom är ju omöjliga! vid typ halv 6 kom jennie och elin och lämnade lite saker sen gick vi till Dreamhack. Dom köpte sina eventpass, sen gick vi och hämtade Fredrik och gick upp till sovsalen med våra saker. Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde :P Lekte iaf en sorts uppdragslek lite senare på kvällen. Fredrik fick gå fram till en främmande människa och fråga om det var hans pappa, kevin fick gå runt och hälsa glad påsk till 10 personer, elin kröp som en hund genom gången --hon måste gå på droger-- fin kommentar hon fick, jossan fick sätta sig bredvid en och fråga om hon fick låna datorn som stod där. 
Vad gjorde vi 01.35? <3 (A)
Vi var uppe till efter klockan 3 iaf.. det är ju ett måste ;) låg utanför sovsalen ganska länge.. när vi kom in i sovsalen så lekte Kevin och Fredrik lite :P Fredrik spelade upp ljud från sin mobil bl.a lite ur pippi på dom sju haven när dom ropar efter oskar.. efter ett tag var det fler i sovsalen som hängde på och låg och ropade efter oskar XD haha sen var det dags att sova... mysigt <3

Haaaallllllååååååååå

Lördag:
vaknade nån gång runt elva tror jag.. vi gick till willys och köpte frukost :) en banan en drickyogurt och en fralla och ett paket med dextrosol.. Sen började vi att gå runt runt runt igen XD haha var ungefär vad vi gjorde... lite senare så dansade jag och jennie dansmatta :P På kvällen var vi på pizzeria på rosenlund. jättegott :D vi gick och la oss ganska tidigt, iaf jag och Fredrik. jag mådde inte riktigt bra :/  men vid kl 4 var vi vakna ett tag och ropade efter oskar, vilket senare resulterade i att fredrik var oskar :P Efter att vi skojjat ett tag så somnade vi...

http://www.långsammakärlekspar.se/

Söndag:
vaknade vid typ 8. var tvungna att plocka ihop allting. efter det gick vi till D-hallen och sa hejdå till Fredrik som plockade ner sin dator :( Usch hemsk stund :( Saknar honom<3
vi begav oss iaf iväg till bussen och åkte hem sen...

Some pictures:
mitt eventpass
ibland när det inte finns papper så det räcker så tar dom till mig...

image90
Vi fyra på golvet mitt i D-hallen :D synd att Fredrik är så glad i metro :(

En mycket trevlig helg :D lite synd bara att jag inte mådde så bra, hade inte ork att flumma ordentligt :(

Tack Jennie, Elin och Fredrik m.fl för en trevlig helg :D<3

pusshej

/ Sandra (som vill till DH i sommar)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag vill också till nästa dh:( puss

2007-12-05 @ 19:01:09
Postat av: Jenn

www.verkligenjättemysigt.se

2007-12-05 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0